ENERGETYKA, RYNEK ENERGII - CIRE.pl - energetyka zaczyna dzień od CIREPuls Energi
Właścicielem portalu jest ARE S.A.
ARE S.A.

SZUKAJ:



PANEL LOGOWANIA

X
Portal CIRE.PL wykorzystuje mechanizm plików cookies. Jeśli nie chcesz, aby nasz serwer zapisywał na Twoim urządzeniu pliki cookies, zablokuj ich stosowanie w swojej przeglądarce. Szczegóły.


CENTRUM PRASOWE

Specjaliści Energi podsumowują dyżur w Koszalinie
14.06.2017r. 17:03

Eksperci z Grupy Energa dyżurowali w "Głosie Koszalińskim". Na bieżąco rozwiązywali problemy klientów. Poza pojedynczymi przypadkami, większość zgłoszonych spraw została już pomyślnie rozwiązana.
Specjaliści z Grupy Energa, Andrzej Lis-Radomski z Energi SA oraz Stanisław Konował z Energi Obrót, spędzili ostatni dzień maja w redakcji "Głosu Koszalińskiego". Ich pobyt był owocem wspólnych działań dziennikarzy z Koszalina i gdańskiego koncernu.

- Dyżury były dla nas okazją na bardziej bezpośredni kontakt z klientem, a także na udzielenie pomocy, gdzie tylko było to możliwe. Stawiamy na prokliencką politykę firmy i cieszymy się, że "Głos Koszaliński" wsparł nas w tych dążeniach. Nie wątpimy, że dyżury redakcyjne w lokalnych mediach są inicjatywą potrzebną i pomocną dla mieszkańców, a przez to wartą kontynuowania - zaznacza Adam Kasprzyk, rzecznik prasowy Grupy Energa.

Eksperci czuwali przy redakcyjnym telefonie, a klienci Energi z całego regionu zgłaszali trapiące ich problemy. Pojawiły się wśród nich pytania o długotrwałe opóźnienia w przysyłaniu faktur za prąd. Eksperci przypominali, że to wynik zmiany systemu obsługi klientów, który w przypadku niewielkiej liczby osób korzystających z usług Grupy doprowadził do zatorów w wystawianiu rachunków. Pracownicy Energi zebrali też od klientów wszystkie niezbędne dane. Po powrocie do Gdańska rozwiązali pomyślnie wszystkie zgłoszenia związane z fakturami.

- Statystyki statystykami, ale każde opóźnienie w wystawianiu rachunków dotyka żywych osób i przyprawia im autentycznych zmartwień. Dlatego za wszelkie tego typu sytuacje serdecznie przepraszamy, staramy się też, aby były rozwiązywane jak najszybciej. Komfort klientów to dla nas priorytet - podkreśla Andrzej Lis-Radomski z biura prasowego Grupy Energa.

W niektórych przypadkach eksperci byli w stanie pomóc klientom już w redakcji. Tłumaczyli m. in. wątpliwości dotyczące pełnomocnictw czy podziału taryf dziennej i nocnej na fakturach. Sugerowali też działania, które można podjąć, gdy podejrzewamy awarię licznika.

Do rozwiązania pozostały już tylko pojedyncze przypadki zgłoszone podczas dyżuru w "Głosie Koszalińskim". Niektóre z nich wymagają bardziej szczegółowego rozpatrzenia bądź analiz prawnych. Dzięki zaangażowaniu pracowników firmy, którzy poświęcili zgłoszeniom z dyżurów swoją pełną uwagę, także te ostatnie sprawy wkrótce zostaną pomyślnie rozwiązane.

- W niektórych przypadkach klienci po otrzymaniu wyjaśnień poprosili o dodatkową pomoc czy ustępstwa z naszej strony. Tego typu prośby muszą być dokładnie skonsultowane i rozważone, każda jest bowiem indywidualna i zależna będzie od innych czynników - zaznacza Lis-Radomski.

Niestety, pracownicy Energi nie zawsze byli w stanie rozwiązać zgłoszone sprawy po myśli klientów.

- Jeśli, na przykład, klienci chcieliby zmienić warunki umowy, powołując się na okoliczności, których nie stwierdzili ani sprzedawcy w salonie, ani nasi eksperci podczas analizy sprawy, nie możemy zawsze spełnić wszystkich ich oczekiwań w sposób bezkosztowy. Analizując tego typu zgłoszenia, staramy się przede wszystkim ustalić, z czego wynika nieporozumienie. Musimy też zawsze pamiętać że zarówno nas, jak i naszych klientów obowiązują zapisy sporządzonych umów - tłumaczy okoliczności niektórych spraw Stanisław Konował.

Biuro prasowe Grupy dziękuje redaktorom "Głosu Koszalińskiego" za zaproszenie i współpracę, licząc na jej owocną kontynuację.
Energa

DODAJ KOMENTARZ
Redakcja portalu CIRE informuje, że publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu CIRE. Redakcja portalu CIRE nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Przesłanie komentarza oznacza akceptację Regulaminu umieszczania komentarzy do informacji i materiałów publikowanych w portalu CIRE.PL
Ewentualne opóźnienie w pojawianiu się wpisanych komentarzy wynika z technicznych uwarunkowań funkcjonowania portalu. szczegóły...

Podpis:


Poinformuj mnie o nowych komentarzach w tym temacie




cire
©2002-2017
Agencja Rynku Energii S.A.
mobilne cire
IT BCE